Friday, May 29, 2015

Adam Lambert Updates - Tweets Pics GIFS - May 29, 2015 My New Fan Video to Commemorate Adam's New Tattoo









 ^


Adam's Upcoming US Appearances via 

- Metrosource editor Paul Hagen interviews Adam - Friday, May 29 - No post date available yet
- (Las Vegas) iHeart Pool Party - Saturday, May 30 - Live stream: https://screen.yahoo.com/live/
- (Las Vegas) iHeart Radio Top 20 Countdown next weekend on @1035KISSFM Chicago! - Saturday, May 30
- (Las Vegas) Saturday Night Online - Saturday, May 30 Live stream: http://www.saturdaynightonline.com/pages/ustream.html
- (New York City) May 31 - KTUphoria - performance
- (New York City) June 15 - The Tonight Show with Jimmy Fallon
- (New York City) June 16 - Kelly & Michael
- (New York City) June 18 at 12:30 p.m. - CD signing at Barnes & Noble http://store-locator.barnesandnoble.com ... _-10:1&r=1 
- (New York City) June 19 - GM Concert Summer Series - performance
- (Los Angeles) GDLA interview May 26 - no air date yet????


SOURCE





A photo posted by ADAMLAMBERT (@adamlambert) on

A photo posted by ADAMLAMBERT (@adamlambert) on


#GlambertSwe Jag har varit ett stort Adam Lambert fan sen första gÄngen jag fick upp ögonen och öronen för honom nÀr han tÀvlade i American Idol vÄren 2009. Det har varit ett stort nöje att följa hans resa som artist och person under dessa 6 Är som fan. Det första som gjorde att jag fastnade för Adam Àr hans underbara sÄngröst. Jag vet inte hur mÄnga gÄnger han har fÄtt mig att gÄ "Wow, hur kan han göra det dÀr med sin sÄngröst?". Sen Àr han ju en sÄn underbar person ;) Adam's musik Àr alltid nÄgot jag har med mig i bÄde ljusa och mörka perioder i mitt liv. Nyligen har jag gÄtt igenom en vÀldigt mörk period med mÄnga personer i min familj har drabbas av olika svÄra sjukdomar inklusive mig sjÀlv. Men det jobbigaste Àr att se hur personer man Àlskar sÄ mycket har det svÄrt. Det hÀr Àr nÄgot jag fortfarande kÀmpar med. Att fÄ trÀffa Adam och höra hans nya musik skulle betyda allt i vÀrlden för mig och definitivt vara en ljuspunkt.
A photo posted by adamlambert_pic (@adamlambert_pic) on






















My Twitter: @lilybop2010 
Adam Lambert Media Galleries: 
Facebook: The Man We Stan Adam Lambert



No comments:

Post a Comment